ADOF-Model
‘Het ADOF-Model is door Huizingh ontwikkeld om de effectiviteit van een website te meten. ADOF is een acroniem voor Accessibility, Design, Offer en Fulfilment. Deze factoren maken het mogelijk om een website te evalueren volgens een vooraf bepaald stramien, waardoor je minder “appels met peren” aan het vergelijken bent. Bij iedere factor bestaat er de kans dat de bezoeker afhaakt. De factoren hebben hierdoor een filterende werking.’
Het succes van een website is afhankelijk van de volgende vier factoren:
- Accessibility
- Design
- Offer
- Fulfilment
Accessibility
De website van klusjesmannen is gemaakt via het platform van jouwweb.nl. De website is erg overzichtelijk en makkelijk te vinden. Als je ‘klusjesmannen’ invult op google zal onze website als eerste link zichtbaar zijn. Door search engine optimization is deze website nog makkelijker te vinden door middel van trefwoorden.
Design
De website is gebruiksvriendelijk en het is duidelijk waar de bezoeker naartoe moet navigeren. Door middel van duidelijke buttons zal er geen onduidelijkheid ontstaan. De site is aantrekkelijk gemaakt door kleuren die nieuwsgierigheid oproepen voor de bezoeker.
Offer
Het is een klussenbedrijf, wij laten op onze website een groot scala zien van alle mogelijke klussen en hoe het bedrijf functioneert. Wij bieden de beste service en hopen dat er in de toekomst zoveel mogelijk huishoudens overgaan op ‘smart home’.
Fulfilment
Op onze website zijn reviews te lezen van onze klanten. Zo hebben wij een transparantie naar onze potentiële klant toe. Deze klanten kunnen op onze website zien of wij onze belofte waarmaken of juist niet.
Maak jouw eigen website met JouwWeb